اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از شایعه تا واقعیت| اسکان مسافران در سوییت‌های دربند مهدی‌شهر واقعیت ندارد+سند

اسکان مسافران در سوییت‌های دربند مهدی‌شهر که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، واقعیت ندارد.

از شایعه تا واقعیت| اسکان مسافران در سوییت‌های دربند مهدی‌شهر واقعیت ندارد+سند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، در حالی که برخی شبکه‌های اجتماعی و صفحات فضای مجازی این روزها از اسکان مسافران و افراد غیربومی در پی شیوع کرونا، در سوئیت‌های شهرداری مهدی‌شهر در منطقه دربند این شهرستان خبرپراکنی می‌کنند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مطلب واقعیت ندارد.

برخی‌ها این روزها در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده بودند: «اینکه پلاکی از شهرستان‌ها در شهر تردد کند یا مثلاً اقوام سنگسری‌ها یا یک سنگسری مقیم دیگر شهرها، با اتومبیل پلاک آن شهر به سنگسر بیاید، با حجمی از تردد اتومبیل‌های گیلان و قم در سنگسر و مهم‌تر از آن محرز شدن اسکان مسافرانی از قم یا گیلان و همدان در دو مهمان‌سرای سنگسر و متأسفانه سوئیت‌های شهرداری در منطقه دربند سنگسر (طبق گزارش‌های مردمی) تفاوت بسیار دارد.

امیدواریم فرمانداری طبق اطلاعیه رسمی خود برخورد قاطع کند؛ به‌ویژه با شهرداری که گفته می‌شود سوئیت‌های دربند را به مسافران اجاره داده است؛ منتظر برخورد قاطع استانداری و فرمانداری یا متخلفان هستیم».

اما بررسی‌ها و پیگیری‌های خبرنگاران نشان می‌دهد که هیچ مسافری در سوئیت‌های شهرداری مهدی‌شهر در منطقه دربند این شهرستان اسکان ندارد.

شهرداری مهدی‌شهر نیز در خصوص اسکان مسافران در سوئیت‌های شهرداری مهدی‌شهر در منطقه گردشگری دربند تأکید کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، هیچ مسافری در سوئیت‌ها اسکان ندارند‌؛ فقط سه سوئیت برای اسکان پیمانکاران ممیزی شهرداری مهدی‌شهر در نظر گرفته شده که حدود یک سال است در آنجا سکنی گزیده‌اند و مطالبی در این زمینه شدیداً تکذیب می‌شود.

علی‌قلی پارسا، رئیس شورای شهر مهدی‌شهر هم می‌گوید: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر اسکان مسافرانی در سوئیت‌های شهرداری در دربند، برای نظارت و بررسی دقیق به محل این سوئیت‌ها رفتیم و مشخص شد که مسافری در سوئیت‌های دربند اسکان داده نشده و اگر افرادی در سوئیت‌ها اسکان دارند، ممیزهای شهرداری هستند که مدتی است با خود شهرداری همکاری دارند و از اهالی اصفهان و همدان هستند.

وی تصریح کرد: ما خود پیگیر هستیم تا موضوع اسکان مسافران در مهمان‌سراها کنترل شود و در شهرستان منازل شخصی هم طبق مصوبه به مسافران اجاره داده نشود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول